پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟
سرخط خبرها

افشاگری مدیرعامل اسبق استقلال: انتقام قهرمانی را گرفتند!

  • کد خبر: ۱۶۹۶۰۰
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
  • ۲
افشاگری مدیرعامل اسبق استقلال: انتقام قهرمانی را گرفتند!
مصطفی آجورلو پس از مدت‌ها سکوتش را شکست و علیه تصمیم‌گیران در باشگاه استقلال موضع گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی آجورلو، مدیرعامل اسبق استقلال اظهار کرد: در این مدت بی اخلاقی گسترده و کم سابقه ای علیه تیم مدیریتی استقلال در طول یک دوره موفق ۱۲ ماهه انجام شد که محدود به معادلات ورزشی نیست. نمی دانم اگر چنین نتایج درخشان و موفقی حاصل نمی شد چه می خواستند بگویند؟ 

وی افزود: آنچه مسلم است چهره های پشت پرده آن کودتای شبانه مخالف ثبات و آرامش استقلال بودند که تغییرات مورد نظرشان را ایجاد کردند تا مانع از تکرار قهرمانی شوند و استقلال را تضعیف و به دوران ماقبل قهرمانی بازگردانند. این قهرمانی به خیلی ها برخورد. 

وی خاطرنشان کرد: ممکن است برخی جریان های سیاسی در داخل و خارج از کشور با آجورلو مسئله شخصی داشته باشند یا به دنبال تسویه حساب و تخریب فردی و جناحی باشند اما در واقع مشغول انتقام گیری از یک سال گذشته و قهرمانی استقلال بودند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
1
0
دقیقا.کاملا موافق حرفهای سرداریم
سیاسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
0
1
واقعا عجیبه که پشت قهرمانی تیم قایم شدی و تمام بدهیها و حذف استقلال رو به عوامل پشت پرده داهلی و خارجی نسبت میدی!
آیا اونها گفتند هزار میلیارد خرج کن ولی پول استرا رو نده و یا با دروازه بان دوم دوازده میلیلرد و یا دروازه بان سوم نه میلیارد بده؟ و یا شهباززاده پیر رو با پونزده میلیارد بخر؟ متاسفانه در تراکتور هم همینکارها رو کردی و طوری خرج کردی که باشگاه در بدعی قوطه ور بشه. و خداوکیلی اگر مدیر خوبی بودی نباید پول بورس رو کامل خرج کنی ولی پول استرا رو ندی و الانم پشت قهرمانی تیم قایم بشی که بیشتر زحمت مجیدی و بازیکنان بود و اگر امسال میموندی الان هزاران میلیارد بدهی داشت استقلال و باید به دروازه بان سوم سی میلیارد میداد.
خلاصه از مدیریت عوام فریبی و پول خرج کردن رو یاد گرفتی وگرنه هیچ آورده ای نداشتی بجز برباد دادن پول بورس و دریافت میلیاردها تومان وام و مقروض و بدهکار حتی بابت تبلیغات‌
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->